عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مرا محکوم کردی به دوست داشتن

 

دوست داشتن کسی که نمی دانستم همیشه کنارم هست یا نه.

مرا عاشق کرد انقدر عاشق که حتی بدیهاش به چشمم نمیامد.

انقدر کورم کرده بود که میگفتم بهتر ازاون نیست.اره.بهتر از اونم

نیست هنوز هیچ کس جاشو پرنکرده.ولی تو دل اون یه نفر دیگه

خونه کرده اخه این رسمش.میدونه بدون اون نفس کشیدنم عذاب

اصلا دنیارو بدون وجود اون دیدن عذاب.هنوزم دوست دارم تو که بی

معرفت نبودی پس چرا گذاشتی رفتی...................................

یادته وقتی گریه می کردم میگفتی جون من گریه نکن میگفتی اگه

گریه کنی دوسم نداری عاشق تموم این حرفات بودم دلم برای خودتو

این حرفات قد تموم دنیا تنگ شده نفس کشیدنم برام عذاب شده.دلم

میخواد دستای گرمت تودستام بود وحس میکردمت تو اغوش گرمت بود

ومحکم می چسبیدمت و بوست میکردم دلم هواتو کرده توروخدا برگرد

برگرد برگرد.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 23:40 | |